преподаватель английского языка (native speaker)
Опыт работы: более 5 лет
Специальность: преподавание английского и китайского языков, бакалавр педагогической степени
Образование: Пекинский технологический университет
квалификация TEFL по преподаванию английского языка детям.
Более половины моей профессиональной деятельности было посвящено преподаванию английского и китайского языков иностранным студентам в Китае.
Люблю помогать создавать мотивацию моим ученикам, стремлюсь, чтобы она была высокой.
В течение 3 лет работал учителем английского языка в дошкольном учреждении Easy Best English и учебном центре Learn First в Пекине, где преподавала английский и готовила детей к PET, Ket и другим кембриджским экзаменам. В Москве я работаю преподавателем английского языка и знакома с разными методиками обучения.
Педагогическое кредо: Я всегда стараюсь уделять каждому ученику как можно больше персонального внимания в течение дня и убеждена, что мой подход должен соответствовать потребностям развития каждого ребенка.
Gina has taught English to ages 3 to 18 all over the world for the past 5 years. She graduated from Beijing University of Technology with a degree in English and Chinese Language Teaching, has a Bachelor's Degree in Education, and has a TEFl qualification in Teaching English to Young Learners.
Gina taught English and Chinese to international students in China.
Gina had the pleasure of working closely with newcomers to the point of near-native fluency. She worked as an English teacher for 3 years at Easy Best English Preschool and Learn First Learning Center in Beijing, where she taught general English and prepared children for PET, Ket and other Cambridge exams.
“ I think that educators should give each student as much individual attention as possible within a lesson plan, and I believe that homework should be tailored to the developmental needs of the student rather than to the demands of the workbook. Moreover, I have been working here in Moscow for almost 3 years as an English teacher and have experience working in different schools and with different teaching methods.”